F.A.Q.

På denne side finder du svar på ofte stillede spørgsmål.
Har du andre spørgsmål er du selvfølgelig meget velkommen til at kontakte os.

Hotel

  • Hvordan foregår betalingen?

    Ved fremsendelse af bekræftelse pr. mail er der oplyst vores kontooplysninger. 1. og 2. rate er anført til betalingsoplysninger:

    1. rate (25%) forfalder 7 dage efter bestilling.
    2. rate (75%) forfalder 30 dage før ankomst.

    Hvis du har et gavekort, skal dette oplyses ved booking, og gavekortet skal medbringes ved check in.

  • Vi bliver nødt til at flytte opholdet til en anden dato, hvad gør vi?

    Kontakt receptionen på tlf. 9649 6100 med den nye dato, så vil vi finde et godt alternativ. I betaler intet afbestillingsgebyr ved flytning af ophold, dog forudsat at opholdet fortsat er gældende ved den nye dato.

  • Vi bliver desværre nødt til at annullere opholdet, hvad gør vi?

    Annullering af ophold skal vi altid have på skrift, så annulleringen mailes på hgcc@himmerlandgolf.dk hurtigst muligt.

  • Hvad er jeres afbestillingsregler?

    Ved afbestilling betales følgende gebyr, der beregnes af det totale beløb:

    Indtil 30 dage før ankomstdato 10% af det samlede beløb

    29-15 dage før ankomstdato 25% af det samlede beløb

    14-0 dage før ankomstdato 50% af det samlede beløb

  • Kan vi købe en sikring mod afbestilling?

    Ja, du kan købe en afbestillingsbeskyttelse.

    DKK 89,- pr. person ved bestilling samtidig med opholdet (samme dag).

    DKK 115,- pr. person ved bestilling op til max 14 dage efter bestillingen er oprettet.

    Efter 15 dage kan det ikke lade sig gøre at tegne en afbestillingsbeskyttelse.

    Kontakt receptionen på tlf. 9649 6100, og oplys dit reference nr.

  • Må man have husdyr med?

    Ja og nej.

    Vi har 2 hotelværelser og enkelte feriehuse, hvor du må have hund eller kat med. Det koster DKK 200,- pr. ophold.

    Der må ikke medbringes husdyr på fællesarealer, restaurant samt golfbanen og rangen.

  • Er der linned i husene?

    Nej. Der er dyner og puder i husene, men sengelinned skal medbringes eller lejes via receptionen.

    Vi kan tilbyde en linnedpakke inkl. dyne/pude vår, lagen og 2 store håndklæder á DKK 95,-. Pakken ligger i huset, lige til at lægge på, og vi vasker det efterfølgende. Inden du rejser hjem, trækker du det af sengen og lægger det på gulvet – vi klarer resten.

    Bestilling foretages i receptionen på tlf. 9649 6100 senest kl. 18.00 dagen før ankomst.

  • Skal vi selv have sengetøj med til værelserne?

    Nej. Det sørger vi for.

  • Hvornår er der check ind / check ud?

    Check ind er fra kl. 15.00-21.00.
    Du er selvfølgelig meget velkommen til at spørge, om det er klar før tid, men vi kan ikke love noget.

    Check ud er fra kl. 7.00–11.00.
    Forhør dig evt. i receptionen, om der er mulighed for, at netop jeres værelse/hus kan forlænges. Det koster kr. 100,- indtil kl. 13.00 og kr. 250,- til kl. 17.00 (ved check ud senere end kl. 17.00 bliver der trukket for et ekstra døgn

  • Hvilke ting skal jeg have parat/oplyse, når jeg gerne vil booke et ophold?
    • Dato for ophold
    • Hvilken pakke/hvilket ophold I ønsker
    • Om du ønsker hotel eller feriehus
    • Navn på kontaktperson
    • Adresse på kontaktperson
    • Telefonnummer
    • E-mail
    • Evt. klub- og medlems-nr. på alle golfspillere
    • Evt. ønsker til Tee-tider
    • Andre ting: Golfbil, spabehandlinger, linnedpakke, middag, morgenbuffet, bowling, opgradering til superiorværelse, golfsimulator.
  • Andet praktisk info

    Ønsker du hjælp til bagagen? Kontakt da på forhånd receptionen telefonisk eller på mail.

    På resortet tilbyder vi vask mod betaling. Kontakt receptionen senest 24 timer inden, du ønsker det tilbageleveret – Her vil du få udleveret vaskeriposer.

    Sy- og skopudsesæt forefindes i receptionen (mod betaling).

Nordic Spa

  • Booking & ankomst
    • Aldersgrænse: 14 år (se eventkalenderen for specielle arrangementer)
    • Vi anbefaler, at du booker ønskede behandlinger og entré på forhånd, da vi ikke kan garantere ledige tider ved kort varsel.
    • Hvis du har medicinske problemer eller er gravid, bedes dette oplyst ved booking, så vi kan give dig den rigtige behandling.
    • Mødetid senest 10 min. før en behandling i wellness receptionen på 1. sal. Behandlingstid er inkl. velkomst og vejledning.
  • Afbestilling
    • Afbestilling skal ske senest 24 timer før aftalt behandling/entré.
    • Ved afbestilling senere end 24 timer før aftalt behandling/entré betales 50 % af booket pris.
    • Ved udeblivelse betales den fulde pris.
  • Praktisk info vedrørende dit besøg
    • Husk eget badetøj.
    • Det er muligt at bestille ekstra forplejning i Nordic Spa Himmerland.
    • Det er ikke tilladt at medbringe egne drikkevarer, mad eller plejeprodukter til brug i spaområdet.
    • Såfremt mobiltelefonen medbringes, er det på eget ansvar, og den skal være på lydløs.
    • I Nordic Spa arbejder der både mandlige og kvindelige behandlere.
    • Der tages forbehold for lukkede arrangementer, udsolgte datoer, ændringer og trykfejl.
Børnepriser

Vi gør opmærksom på at alle børnepriser gælder op til 12 år, derefter gælder voksne priser.

OBS!

Der tages forbehold for ændringer, trykfejl og udsolgte datoer.